ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΙΣ

Βγάλε έξω αργά αυτή την αγάπη που σε πονάει όταν ανασαίνεις Κούνησέ την λίγο μέχρι να ξυπνήσει. Πλύν’την με προσοχή, ώστε να μη μείνει ούτε η παραμικρή βρωμιά. Καθαρή κι ευωδιαστή, δίπλωσέ την τόσες φορές όσες είναι αρκετές για να αποκτήσει το μέγεθος του νυχιού του μεγάλου δάκτυλου του δεξιού ποδιού. Περίμενε μέχρι να περάσει κάποιο μυρμήγκι, να είσαι ευγενής και γενναιόδωρος και φόρτωσε σ’αυτό το βαρύ φορτίο. Θα το μεταφέρει σε μέρος ασφαλές, σε κάποια βαθιά σπηλιά. Αφού το κάνεις αυτό πηγαινε να γεμίσεις για χιλιοστή φορά την πίπα σου με καπνό μπροστά στη θάλασσα της ανατολής. Η λησμονιά θα φτάσει παράλληλα με το τέλος του καπνού και το πλησίασμα της θάλασσας σε σένα. Αν θες να ξαναβρείς αυτήν την αγάπη που τώρα ξεχνάς, φτάνει να γράψεις μια μακρόσυρτη επιστολή μιλώντας για ταξίδια άγνωστα, για λερναίες ύδρες, για ανεμόμυλους, για γραφεία και γι’ άλλα τέρατα το ίδιο τρομακτικά. Στην επιστροφή σου απ’το ξενοδοχείο θα ξαναβρείς την αγάπη σου ίδια κι όμοια όπως την έστειλες, ίσως με λίγο αστερόσκονη κι όνειρο στο εξώφυλλο.

Ήσουνα καλό ρομπότ σήμερα;
Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.

Τρίτη 29 Απριλίου 2008

Το ανοργανωτο μπουρδελο που ονομαζεται αθηνα

Ηρθα για 5 μερες παλι στην αθηνα και τι καταλαβα , τι διαπιστωσα;
1 Αποξενωση και φατσες
Ειχα παει μια βολτα στην ερμου για καφε. Ολοι οι ανθρωποι που περνουσαν γυρω μου ειχαν σκυφτα κεφαλια , μουρτζουφλια στο φουλ λες και ειχαν πεσει τα καραβια ομαδικως .
2 βαρεμαρα
Στον αερα πλαναται η βαρεμαρα σαν την βρωμα απο τα σκουπιδια. Ενω ο κοσμος τρεχει γενικα ουσιαστικα δεν παει πουθενα .Εικονες τρελας.
3 τυποποιηση
Οι γυναικες που εβλεπα καθειμενος κουτσμπολευοντας τα χαλια του κοσμου που περνουσε μαζι με ενα φιλαρακι μου , ηταν λες και ειχαν βγει απο το ιδιο καλουπι.Ιδια ρουχα ιδια μαλλια ιδια βλεμματα ιδια βλημματα ιδιες φατσες ιδια παπουτσα ,ολα ιδια .Ακομα και στον τροπο ομιλιας.Δεν λεω να κυκλοφορουν σαν λετσοι , απλα δεν ειναι αναγκη οτι σου λενε και σου πλασαρουν να το βαζεις.
4 κουτσομπολιο
Δεν γουσταρα καθολου εμενα με τον φιλο μου που σχολιαζαμε οποιον περναγε.
5 Τι νεφος ειναι αυτο , πρεπει να κανεις αιτηση να παρεις ανασα.
6 Ο σκατοκαφες που μου σεβιραν
7 Η αξια του σκατοσκαφε που μου σεβιραν
8 Για να βγεις εξω σαν ανθρωπος και να πας σε 5-6 μπαρακια πρεπει να εισαι η ο γιος του βραρδινογιαννη η να εχεις κερδισει στα αλογα η τα γαιδουρια.Δεν γινεται η μπυρα να κοστιζει 5 η 6 γιουρο , που ;στην αθηνα και σε τι μαγαζια κιολας , τι υπηρεσιες προσφερουν...
9 Σε οσα μπαρακια αλητεψα εκτος απο μερικα ροκαδικα η μουσικη ηταν να την κλαινε οι ρεγγες. Παιρνεις που παιρνεις τοσα λευτα κυριε καταστηματαρχηδη βαλε λιγο καλη μουσικη, δεν κανει κακο .Εχουν γινει τα μαγαζια κουτσοι στραβοι στον αγιο παντελη.
10 Τι σκουπιδι ειναι αυτο; ειναι τοσο κακο ρε μπαγλαμαδες να μην πετατε τα χαρτια απο τις τυροπητες και τα κουτακια στον δρομο ;

Γενικοτερα η ποιοτητα ζωης στην αθηνα ειναι φρικτη αφου ολα ακριβαινουν μερα με την μερα και ωρα με την ωρα , κρατος να ελενξει δεν υπηρχε δεν υπαρχει και μαλλον ουτε θα υπαρξει ποτε.Οι ανθρωποι θα παραμεινουν αποξενωμενα ζωα σε τσιμεντενια κλουβια που θα λενε μια ζωη εγω να περναω καλα και οι υπολοιποι να πανε να γαμηθουν.(με την καλη εννοια),γιατι με την αλλη δυσκολο)
Τα ιδια σκατα ειναι και η επαρχια και εκει, με τους ιδους ανθρωπους εχουμε να κανουμε ,απλα δεν ειναι μαζεμενοι τοσοι πολλοι και τοσο πολλοι.
Ισως ειναι και χειροτεροι απλα βλεπεις λιγο πρασσινο και εχεις και εναν καθαρο αερα. Οχι στις πολεις της επαρχιας.
Υ.Γ.Δεν ειναι ολοι οι ανθρωποι ετσι απλα ειναι λιγοι και δεν φαινονται.Αν θελετε προσθεστε και στα 10.

9 σχόλια:

Unknown είπε...

δεν σου άρεσε η επαρχία.. Ξέρεις πόσες φορές μέχρι στιγμής έχω σκεφτεί όταν μεγαλώσω να μείνω εδώ;; Ποια παιδιά μπορούν να μεγαλώσουν σωστά σε τέτοια περιβάλλον;; Δε λέω, οι σκατάνθρωποι πάντα θα υπάρχουν, δεν μπορείς να κάνεις και πολλά για αυτό. Απλά νομίζω ότι μπορείς να είσαι πιο χαλαρός, πιο άνετος, πιο ελεύθερος. Και μάλιστα, σε ένα Μεσολόγγι που σιγά σιγά.. φτιάχνεται.

Πιστέψτε με, δεν μου λείπουν και πολύ τα Village, οι συναυλίες, τα δισκάδικα, τα τεράστια πάρκα.. Δε μου λείπουν και πολύ οι λεωφόροι, το νέφος, τα αυτοκίνητα, τα σκουπίδια.. Τα τελευταία μάλλον.. Πραγματικά δε μου λείπουν, είναι παντού!!!

(απόψε το βράδυ στο spirit, συναυλία που ίσως να σου αρέσει. για come..)

Ektakto Peristatiko είπε...

δυστιχως δεν ειμαι μεσολογγι.για να ερθω να δω παιζει Θα μαθω ομως.
χαλαροτητα η ανεση και η ελυθερια οπως το λες κανουν την διαφορα επαρχιας -πολης .Εμενα μου λειπουν τα δισκαδικα και οι συναυλιες περα πο την πλακα , αλλα και το νεφος .Αφου οταν με πιανει το συνδρομο στερησης παω στην εξατμηση του αμαξιου μου και παιρνω βαθιες ανασες , οταν χαλαει το δικο μου που ετσι ειναι συνηθως παω κρυφα στου γειτονα (οχι του κωστα γειτονα)

Unknown είπε...

Μπα, τελικά δεν χάνεις. Ακυρώθηκε. Μην πεθάνεις από εξάτμιση, έτσι αυτοκτονούν οι celebrity. Εμείς που είμαστε καλύτεροι, απλά θα γεράσουμε.

Και με μερικά τσιγάρα, μπορείς να βρωμίσεις αρκετά, και εσένα και τους γύρω σου. Να θυμηθείς λίγο το σπίτι σου.. (πλακίτσα πάντα, ε!!!)

Suspect είπε...

τοση μαυριλα δεν αντεχεται λεμε...

BUTTERFLY είπε...

καλωσορισες...
δεν παιζεται η Αθηνα, μακαρι να εφευγα για παντα απο δω...

Ektakto Peristatiko είπε...

μαυρη μαυριλα πλακωσε μαυρη σαν καλιακουδα , υποπτε
το καλυτερο θα ηταν να φυγουμε γενικοτερα απο την γη αλλα αυτη ειναι αλλη κουβεντα , πεταλουδα
εσυ θα επαιζες με τους φιλους σου σφυρακι;

BUTTERFLY είπε...

Τι ειναι το σφυρακι;

Unknown είπε...

Ναι, και εγώ λίγο χάνομαι προς το τέλος.. Το σφυράκι βασικά είμαι εγώ (και είμαι πολλά πράγματα μαζί), εκτός και αν ο αγαπητός "περιστατικός" αναφέρεται στο συμπαθές εργαλείο.

Λίγη βοήθεια παρακαλώ;;

Ektakto Peristatiko είπε...

επιβεβαίωση !Στο συγκεκριμενο σφυρακι
αναφέρομαι !όχι το εργαλείο