ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΙΣ

Βγάλε έξω αργά αυτή την αγάπη που σε πονάει όταν ανασαίνεις Κούνησέ την λίγο μέχρι να ξυπνήσει. Πλύν’την με προσοχή, ώστε να μη μείνει ούτε η παραμικρή βρωμιά. Καθαρή κι ευωδιαστή, δίπλωσέ την τόσες φορές όσες είναι αρκετές για να αποκτήσει το μέγεθος του νυχιού του μεγάλου δάκτυλου του δεξιού ποδιού. Περίμενε μέχρι να περάσει κάποιο μυρμήγκι, να είσαι ευγενής και γενναιόδωρος και φόρτωσε σ’αυτό το βαρύ φορτίο. Θα το μεταφέρει σε μέρος ασφαλές, σε κάποια βαθιά σπηλιά. Αφού το κάνεις αυτό πηγαινε να γεμίσεις για χιλιοστή φορά την πίπα σου με καπνό μπροστά στη θάλασσα της ανατολής. Η λησμονιά θα φτάσει παράλληλα με το τέλος του καπνού και το πλησίασμα της θάλασσας σε σένα. Αν θες να ξαναβρείς αυτήν την αγάπη που τώρα ξεχνάς, φτάνει να γράψεις μια μακρόσυρτη επιστολή μιλώντας για ταξίδια άγνωστα, για λερναίες ύδρες, για ανεμόμυλους, για γραφεία και γι’ άλλα τέρατα το ίδιο τρομακτικά. Στην επιστροφή σου απ’το ξενοδοχείο θα ξαναβρείς την αγάπη σου ίδια κι όμοια όπως την έστειλες, ίσως με λίγο αστερόσκονη κι όνειρο στο εξώφυλλο.

Ήσουνα καλό ρομπότ σήμερα;
Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.

Κυριακή 6 Απριλίου 2008

Ημαρτον(Aitoloakarnania Blogs)

Ρε παιδια δεν ειναι δυνατον αυτο που γινεται.Ας ξεκινησω απο την αρχη.
Μου ειρθε ξαφνικα ενα μειλ μου εγραφε τα εξης

""""""""Αγαπητέ blogger,
Με αυτό το μήνυμα θα θέλαμε να σε πληροφορήσουμε για την έναρξη λειτουργίας ενός νέου site www.aitoloakarnaniablogs.gr.
Το site www.aitoloakarnaniablogs.gr είναι ένας συναθροιστής που αντλεί τους τίτλους των νέων άρθρων από όλα τα blogs της περιοχής και τα παρουσιάζει στους επισκέπτες του με απλό και εύχρηστο τρόπο.
Έτσι οι επισκέπτες του www.aitoloakarnaniablogs.gr έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν όλα τα τοπικά blogs με μια ματιά και πατώντας στα άρθρα που τους ενδιαφέρουν να παραπέμπονται στα ανάλογα blogs.
Παρόλο που το www.aitoloakarnaniablogs.gr μόλις ξεκίνησε τη λειτουργία του, η επισκεψιμότητά του αυξάνεται ραγδαία μέρα με τη μέρα και αποτελεί τον πιο αποτελεσματικό τρόπο προώθησης του δικού σας blog στους ενδιαφερόμενους αναγνώστες.
Η εγγραφή νέου blog στο www.aitoloakarnaniablogs.gr είναι δωρεάν. Αν το blog σας δεν συμπεριλαμβάνεται ήδη στον κατάλογο του www.aitoloakarnaniablogs.gr, ή αν γνωρίζετε κάποιο άλλο αξιόλογο blog, μπορείτε να το προσθέσετε.
Στο www.aitoloakarnaniablogs.gr μπορείτε να βρείτε ακόμα:
> Περισσότερες πληροφορίες για το site
> Φόρμα καταχώρησης νέου blog
> Banner του AitoloakarnaniaBlogs.gr για το blog σας
> Ερωτήσεις και απαντήσεις για τη λειτουργία του site (FAQ)
> Εισαγωγή στο blogging για αρχάριους
Ελπίζουμε να σας φανεί χρήσιμο το www.aitoloakarnaniablogs.gr και να αποτελέσει το καθημερινό σας στέκι.
* Αυτό το email έχει καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν θα σας ενοχλήσουμε ξανά.
Με εκτίμηση,
AitoloakarnaniaBlogs.gr
----------------------------------------
www.AitoloakarnaniaBlogs.gr
Όλα τα blogs του νομού Αιτωλοακαρνανίας με μια ματιά""""


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Και λεω εγω τωρα πως ειναι δυνατον χωρις την θεληση μου και χωρις καν να ερωτηθω για το αν θελω (που δεν θα ειχα κανενα προβλημα εγω στιριζω καθε προσπαθεια ) να καταχωρειται καπου το μπλογκ μου και οχι μονο το δικο μου .
Νομιζα οτι τουλαχιστον εμεις που ειμαστε και καπως πιο νεοι θα σκευτομασταν διαφορετικα αλλα ΠΑΠΑΡΙΑ.
νΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΙΛ ΠΟΥ ΕΓΩ ΕΣΤΕΙΛΑ ΣΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


.
""""Τι κανατε ρε παιδια; Αν ειναι δυνατον , καταχωρισατε στην μνημη σας τα μπλογκ μου χωρις να με ρωτησετε; Ειναι δυνατον ποτε να γινονται αυτα; Με το ετσι θελω βαζετε οτι θελετε;
Παρακαλω το συντομοτερο δυνατο τα τρια μπλγκ μου να διαγραφουν απο την λιστα σας και πριν κανετε οτιδηποτε να ρωτατε και τον ιδιοκτητη της καθε ιστοσελιδας.Oxi apla να τον ενημερωνετε.
ενας απο τους κυριους ορους της δημοκρατιας ξερετε τι λεει; Τα δικαιωματα σου τελειωνουν εκει που αρχιζουν του αλλου και εσεις παραβιασατε καθε ορο δημοκρατιας με αυτη σας την συμπεριφορα.
ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΔΙΑΓΑΡΦΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΕΙς ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!
ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ,ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ,ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΠΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΕ και να επωφελειστε εσεις ΚΑΙ ΣΕΙΣ .ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ !
τα διαγραφομενα ειναι τα εξης peristatiko.blogspot.com
fmgreek.blogspot.com
aytogoal.blogspot.com!""""""


Ρε παιδια εχω αδικο ;;;;Τα σχολια δικα σας αλλα ειμαι τρομερεα εκνευρισμενος.Ετσιθελικα ο καθενας κανει οτι γουσταρει γραφοντας στα παπαρια του τον αλλο .
Ολα εχουν ενα οριο ! ειναι στο χερι μας να προσδιορισουμε τα δικα μας!
..... Εκτακτο Περιστατικο..................

Αν θες διαδωσε το!!!!!(την ιδεα με τα πολυχρωμα γραμματα την πηρα απο το prezatv)

11 σχόλια:

Ektakto Peristatiko είπε...

ξεχασα να πω οτι εχουν δημοσιευσει ολοκληρα ολα τα κειμενα ετουτης της σελιδας και αν θελει να τα διαβασει καποιος τα διαβαζει απο κει χωρις να επισκευθει to blog, οχι αποσπασματα
και γενικα νομιζω ειναι κριμα γαμας την προσπαθεια καποιου.
μου θυμιζει την φραση"τι αφηνεις σκουπιδια στο πεζοδρομιο; εγω χεζω στο τασακι σου;"

tzonakos είπε...

Kαλημέρα, τέτοια ωρα πια, περασμένα μεσάνυχτα.
Σ ευχαριστώ που με κάλεσες να πω μια γνώμη και θα την πώ.
1. Κανονικά έπρεπε να στο εχουν πει πριν το προσθέσουν εκει΄.
2. Πολλοί θεωρούν οτι γίνονται "συναθροιστές" άρα εχουν -με καλή θέληση- το δικαίωμα να βάζουν συνδέσμους οποιον θέλουν.
3. Δεν με πειράζει να με βάλει σύνδεσμο όποιος θέλει αλλα ειναι ηθική υποχρέωση να μου το πεί αν πρόκειται για κατι μεγαλύτερο απο ενα απλό μπλόγκ.
4. Μην τα παίρνεις.
Σίγουρα δεν το έκαναν απο πονηριά αλλα απο αφέλεια και θεωρώντας οτι σου κάνουν "διαφήμιση"
5. Θα κάνω θέμα κάπιοα μερα μεσα στον Απρίλιο σχετικά. Θα ήθελα να γράψεις άποψη.
6. Αν εισαι Αιτωλός η Ακαρνάνας δεν βρίσκω κακό να βρεθείς με πατριωτάκια αλλα σέβομαι το να μην θέλεις. Το "ετσι θέλω" γενικα μου τη δίνει.
7. Αλλαξε αν θες τα χρώματα των συνδέσμων μεσα στα ποστς σου γιατι ειναι μπλε σκούρα και ζορίστηκα να τα διαβάσω.

Να σαι καλά, θα το παρακολουθώ το θέμα σου.

Ektakto Peristatiko είπε...

να εισαι καλα αδερφε και ευχαριστω για την επισκεψη .
Σπουδαζω εδω , απο την πανασχημη αθηνα ειμαι...
Σωστα δεν το κανανε απο πονηρια , αλλα το κανανε και αυτο εχει σημασια.
Τα χρωμματα σε επομενες αναρτησεις οσο και το μεγεθος θα τα φροντησω περισσοτερο απλα ειχα νευρα και που μυαλο για μεγεθη.
Οσο για το θεμα που θα κανεις το περιμενω.!

betty είπε...

Γεια χαρά. Προέρχομαι από το μπλογκ cookthebook του οποίου η δημιουργός βρίσκεται Αγρίνιο. Με κάλεσε ο Τζονάκος να πω τη γνώμη μου. Κατ'αρχήν συμφωνώ με τη διαμαρτυρία σου.
Συμφωνώ και με την άποψη ότι όλα έγιναν καλοπροαίρετα.
Είναι και μια θετική σκέψη το γεγονός ότι όποιος θέλει να δει τι γίνεται στη γεωγραφική γειτονιά του, το έχει εύκολο...Πάντως, η γνώμη που υπερισχύει μέσα μου είναι ότι δεν μου αρέσει η ομαδοποίηση και η τακτοποίηση σε ράφια...αυτό γίνεται εύκολα χρήσιμο ΚΑΙ για άλλους σκοπούς, όχι τόσο διαφανείς!
Αλλά γενικότερα θα προτιμούσα να "παίζω ανεξάρτητα", δεν είμαι ποτέ τόσο καχύποπτη. Απλά νοιώθω πιο άνετα έτσι(η cook δεν ξέρω τι άποψη έχει).

Ανώνυμος είπε...

xa...αλλος ένας που ζει στο ωραιο Αγρινιο!
λοιπον το ιδιο μειλ ελαβα κι εγώ,αλλά το πήρα εντελώς αντιθετα...και μαλιστα προσθεσα το μπανερ τους στο μπλογκ μου...τι κακό να μας κανουν....δε γραφουμε τιποτα μυστικά,αν ήταν ετσι δε θα τα γραφαμε στο διαδίκτυο,εδώ σε παρακολουθουν κι ουτε που το παιρνεις χαμπαρι...αυτοί είχαν την ευγένεια να στείλουν κι ενα μειλ και να σε ενημερώσουν...άλλοι σου κλεβουν υλικό κι ουτε κουβέντα...κι επειτα,αν θέλεις αφαιρεις τα μπλογκ σου απο τη λίστα τους...ούτε πιστεύω πως επειδή δημοσιευουν ολοκληρη την αναρτηση δε θα θελήσεις να πας στο μπλογκ του άλλου,ίσα ισα εγώ ανακαλυψα μερικά από εκεί...
στην τελική,όλα τα αποδιδω στο οτι μεγάλωσες στην Αθήνα...κουλάρισε λίγο...στην επαρχία η σκεψη ειναι διαφορετική :)

Maria Tzirita είπε...

Θα συμφωνήσω με την cook. Δεν ξέρω αν είμαι υπερβολικά αφελής, αλλά ειλικρινά δε βλέπω τι κακό μπορεί να κάνει...
Y.Γ. Τα χρώματα στη σελίδα δύσκολα...τρόμαξα να βρω πού είναι η ανάρτηση σχολίου!

Ektakto Peristatiko είπε...

betty , cook ευχαριστω κατ αρχην για τα σχολια σας.
betty Μου αρεσει πολυ η ψυχρεμη ματια σου , και γενικα νομιζω και γω καπως ετσι θα τα εβλεπα εαν δεν ειχα νευριασει τοσο...(ακομε εχω τα νευρα μου)
cook κατ αρχην σεβομαι την αποψη σου αλλα...
1. ζω στο μεσολογγι
2.το θεμα δεν ειναι αν γραφουμε κατι μυστικο αλλα οτι πηραν και προσθεσαν κατι που ειναι δικο μου ,χωρις να με ρωτησουν αν θελω(χεστηκα με ολο το συμπαθιο για το αν με ενημερωσαν)!!!!
Και επειδη με παρακολουθουν και δεν το παιρω χαμπαρι τι σχεση εχει αυτο;;;;
Νομιζω οτι αν ηθελα να δημοσιευω ολοκηρη αναρτηση εκει, θα το εκανα εκει .Τωρα ομως δημοσιευω στο μπλογκ και ολοκληρο το κειμενο ανηκει εδω!!!
Την ειδα και την δικη σας σκεψη...εχετε κανει το αγρινιο γεματο πολυκατοικιες και μπερδεμενους δρομους ...Δεν διαθετει μονο η επαρχια το προνομιο του να εισαι κουλ.(το οτι ειναι διαφορετικο κατι απο κατι αλλο δεν σημαινει οτι ειναι και καλυτερο Εκτος αν νομιζεις εσυ οτι εισαι καλυτερη η σκευτεσαι πιο ψυχραιμα οποτε παω πασο)

Ektakto Peristatiko είπε...

μαρια ,
δυο ειναι τα κακα
1. δεν με ρωτησαν αν θελω να μπω στη σελιδα τους
2. ολοκληρα τα κειμενα μπορουσες να τα δεις απο εκει χωρις να ειναι αναγκαιο να επισκευθεις το μπλογκ (και εμενα με πειραξε αυτο τι να κανω?)
Υ.Γ. δεν θα ειχα προβλημα να μπω σε μια τετοια σελιδα που ηδη εχω μπει σε 2 απλα επρεπε να ειχαν φροντισει για τα 2 παραπανω..)

tzonakos είπε...

Νομίζω οτι όσον αφορά τον θυμό τον θεωρώ δικαιολογημένο.
Μήπως να επικοινωνούσες γι αυτό μαζι τους με ενα μέηλ ;
Να δεις τι θα απαντήσουν.

Στα Βοιωτικά μπλόγκς πάντως με ρωτάνε πρώτα. Ισως η παρόρμηση της στιγμής και ο ενθουσιασμό ςτους τους έκανε να σκεφτούν οτι απλά δεν θα χεις πρόβλημα. Να που έχεις όμως και σεβαστό.

Ektakto Peristatiko είπε...

τζονυ τους εστειλα το μειλ που διαβασες στο κειμενο και δεν εχω παρει ακομα απαντηση...
Ετσι οπως το λες ειναι και ετσι πρεπει να γινεται.!

Ektakto Peristatiko είπε...

Επιτελους βγηκαν απο την λιστα τα μπλογκ που εγινε η ολη φασαρια.
Υμαρτον, πρεπει να φωναζεις για να γινονται πραγματα αυτονοητα;;;;;
Τζονυ ευχαριστω για την αμεση ανταποκριση!!!!!!