ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΙΣ

Βγάλε έξω αργά αυτή την αγάπη που σε πονάει όταν ανασαίνεις Κούνησέ την λίγο μέχρι να ξυπνήσει. Πλύν’την με προσοχή, ώστε να μη μείνει ούτε η παραμικρή βρωμιά. Καθαρή κι ευωδιαστή, δίπλωσέ την τόσες φορές όσες είναι αρκετές για να αποκτήσει το μέγεθος του νυχιού του μεγάλου δάκτυλου του δεξιού ποδιού. Περίμενε μέχρι να περάσει κάποιο μυρμήγκι, να είσαι ευγενής και γενναιόδωρος και φόρτωσε σ’αυτό το βαρύ φορτίο. Θα το μεταφέρει σε μέρος ασφαλές, σε κάποια βαθιά σπηλιά. Αφού το κάνεις αυτό πηγαινε να γεμίσεις για χιλιοστή φορά την πίπα σου με καπνό μπροστά στη θάλασσα της ανατολής. Η λησμονιά θα φτάσει παράλληλα με το τέλος του καπνού και το πλησίασμα της θάλασσας σε σένα. Αν θες να ξαναβρείς αυτήν την αγάπη που τώρα ξεχνάς, φτάνει να γράψεις μια μακρόσυρτη επιστολή μιλώντας για ταξίδια άγνωστα, για λερναίες ύδρες, για ανεμόμυλους, για γραφεία και γι’ άλλα τέρατα το ίδιο τρομακτικά. Στην επιστροφή σου απ’το ξενοδοχείο θα ξαναβρείς την αγάπη σου ίδια κι όμοια όπως την έστειλες, ίσως με λίγο αστερόσκονη κι όνειρο στο εξώφυλλο.

Ήσουνα καλό ρομπότ σήμερα;
Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.

Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2008

Ψαχνοντας τις πολιτικες μου πεποιθησεις (Μερος 2)

Μου πηρε καποιες μερες μεχρι να συνελθω και να αδειαζω το μυαλο μου απο τις πολλες και βαθυστοχαστες εννοιες που μου αυτοπλασαρα.Ετσι ειπα μαζοχιστικα θα συνεχισω να ψαχνω για καποια κοινονικοπολιτικη ιδεολογια που να με εκφραζει χωρις να βαζω παροπιδες.
Ξεκινησα τα περι σοσιαλισμου.
(Ξεκινησα απο το καταστατικο του πασοκ και εφτασα να διαβαζω σε σελιδες και εγκυκλο.)Μου πηρε ωρα για να καταλαβω τι πρεσβευει ο σοσιαλισμος και να καταλαβω οτι εχει εμμεση επικοινωνια με τον κομμουνισμο.Μια συντομη περιγραφη ειναι οτι ειναι μια κοινονικοοικονομικη θεωρια που αποβλεπει στην κοινωνικοποιηση των μεσων παραγωγης και στην καταργηση της εκμεταλευσης ανθρωπου απο ανθρωπο.Πολλοι επισεις εχουμε την απορια τι ειναι σοσιαλδημοκρατια, μια αποπειρα να το λυσω ... ειναι μια πολιτικη ιδεολογια που επιδιωκει τις κοινωνικοοικονομικες αλλαγες του σοσιαλισμου με βαθμιαιες μεταρρυθμισεις.Μην ξεχναμε επισεις οτι ο μαρξισμος αποτελεσε την βαση της οποιας πολιτικης των σοσιαλιστικων κομματων.
Αφου μαθαμε περιπου τι ειναι η καθε εννοια και με τι σχετιζεται ηρθε η ωρα να κρινουμε.Θα ελεγα λοιπον οτι ειναι μια ηπια προσαρμογη του κομμουνισμου σε μια κοινωνια μα κανοντας διαφορες εκπτωσεις σε αρχες δηλαδη ειναι μια ακροβασια στην μεση ενος αυταρχικου δεξιου κρατους και ενος αυταρχικου αριστερου.Λεω δηλαδη στον πολιτη ,εγω ενεργω (και ενεργουμαι) για σενα και μολις φευγει ο πολιτης και ερχεται ο λεφτας αυτο αναιρει την προηγουμενη προταση και τα βρησκουν στα λεφτα, με τον λεφτα .Ουτε στις αποκριες το μασκαριλικι αυτο.
Εφαρμοστηκε κυριως πουθενα ,εγιναν προσπαθειες προσεγγισης μα το πηραν αλλιως και ντελαπαρησε το πραμα.
Σαν ιδεολογια καλη ειναι μα οπως και στον κομμουνισμο η θεωρια απεχει ετη φωτος απο την πραξη.Παλι μανταρα τα κανουμε στην εφαρμογη!Εστω και μεσοβεζικη κατασταση μου αρεσει ο ορος κοινωνικοποιηση των μεσων παραγωγης αν και ακομη δεν τον εχω πληρως κατανοησει.
Οποτε απορρ. και αυτη η θεωρια λογω αμφιβολιων πρακτικης λειτουργειας της....

1 σχόλια:

BUTTERFLY είπε...

Ωραια αυτη η εσωτερικη αναζητηση...αν βρεις ακρη, πες μου κι εμενα!