ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΙΣ

Βγάλε έξω αργά αυτή την αγάπη που σε πονάει όταν ανασαίνεις Κούνησέ την λίγο μέχρι να ξυπνήσει. Πλύν’την με προσοχή, ώστε να μη μείνει ούτε η παραμικρή βρωμιά. Καθαρή κι ευωδιαστή, δίπλωσέ την τόσες φορές όσες είναι αρκετές για να αποκτήσει το μέγεθος του νυχιού του μεγάλου δάκτυλου του δεξιού ποδιού. Περίμενε μέχρι να περάσει κάποιο μυρμήγκι, να είσαι ευγενής και γενναιόδωρος και φόρτωσε σ’αυτό το βαρύ φορτίο. Θα το μεταφέρει σε μέρος ασφαλές, σε κάποια βαθιά σπηλιά. Αφού το κάνεις αυτό πηγαινε να γεμίσεις για χιλιοστή φορά την πίπα σου με καπνό μπροστά στη θάλασσα της ανατολής. Η λησμονιά θα φτάσει παράλληλα με το τέλος του καπνού και το πλησίασμα της θάλασσας σε σένα. Αν θες να ξαναβρείς αυτήν την αγάπη που τώρα ξεχνάς, φτάνει να γράψεις μια μακρόσυρτη επιστολή μιλώντας για ταξίδια άγνωστα, για λερναίες ύδρες, για ανεμόμυλους, για γραφεία και γι’ άλλα τέρατα το ίδιο τρομακτικά. Στην επιστροφή σου απ’το ξενοδοχείο θα ξαναβρείς την αγάπη σου ίδια κι όμοια όπως την έστειλες, ίσως με λίγο αστερόσκονη κι όνειρο στο εξώφυλλο.

Ήσουνα καλό ρομπότ σήμερα;
Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.

Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2008

Ο λογος σου με χορτασε και το ψωμι μου φατο

Διαχωριστικό.

Είμαι υποχρεωμένος να θέσω ένα διαχωριστικό ανάμεσα σε μένα και το παπαδαριό κύριε πρόεδρε. δεν ήμουν εγώ αυτός που σκότωσε το χαμένο πολιτικό ήθος.

Αλλού ο παππάς

Άλλο και αυτό με το παπαδαριό αυτοί είναι χειρότεροι απ ότι περίμενα. Αυτοί πειράζονται πιο πολύ αν τους πεις γαμώ τα λεφτά σου απ το να τους πεις γαμώ την παναγία σου.Πάντως δεν υπάρχει διαφθορά.Υπάρχει φθορά .Σήψη συγκεκριμένα.Προφανώς μιλάμε για πτώματα κύριε προεδρα.Δεν ξέρω τι να πρωτοπω.

Τύποις ήθος

Ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό δήλωσε ο άγιος και σοφός υπουργός που το όνομα του μπλέκεται σε χίλιες δυο υποθέσεις . Και η γυναίκα του και ο θείος του και ο κουμπάρος του και η γιαγιά του και ο πατέρας της γυναίκας του και ο αδερφός του και η γιαγιά του αδερφού του και πάει σόι το kingdom του pig. Και δωστου υπογραφές και δωστου συμφωνητικά του 1810.
Και βγαίνει ο πρωθυπουργός και τον υπερασπίζεται από πάνω.
Έλα μονή στον τόπο σου δηλαδή .
Είναι να αγανακτεις .
Φάε Πιες Φάε κύριε υπουργέ .
και όχι μόνο εσύ .
και η οικογένεια σου.
και οι άλλοι υπουργοί .
Φάτε να σκασετε.

Εν υπουργεία ευλογείτε τον θεό

bussiness plan θα κάνουμε ,logistics θα ιδρύσουμε ,θα κάνουμε και ομοίωμα του αγίου όρους λες και δεν έφτανε ένα . Ποιος σου είπε ρε μοναχέ ότι θέλω και άλλο?
Άγιο μύρο θα βγάζω απο την μύτη σαν τον κυνουση αν μάθω οτι η εκκλησιά θα δώσει την περιουσία της σε απόρους. Και εγώ πάντως άπορος είμαι γιατί απορώ συχνά .
Και εντύπωση μου κάνει τεσπα που υπάρχει κόσμος που εμπιστεύεται την εκκλησιά.Πως ρε φίλε?
Άκου εκεί δεν φορολογούν την περιουσία τους .
Άκουσα πάντως οτι είναι στα σκαριά μια ιδέα .Θα τυπώσουν μπλουζάκια σε υπουργούς παίρνοντας παράδειγμα από τον παναθηναϊκό "ήμουν και γω στο άγιο όρος"
Είναι αλήθεια ότι η εκκλησία κατέχει μεγάλο ποσοστό της εθνικής τράπεζας?
Απάντησε μου μονάχε-μονάχε .

Ζήτω

Ζήτω η σεμνότητα.
Ζήτω η ταπεινότητα.
Ζήτω η θρησκεία γενικότερα.(βουδισμός, χριστιανισμός κτλ.)
Ζήτω το ανύπαρκτο κράτος.
Ζήτω η ευθιξία.

Είστε απαράδεκτος

Και σε αυτό το σημείο θέλω να κάνω μια διαπίστωση .
Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον και ουδέν μη φορολογήσιμο υπό του κράτους.
την ώρα που λεει ο πρωθυπουργός για τις μεταρρυθμίσεις που θέλει να κάνει, χάθηκε να πάει ένας χριστιανός (μοναχοί δεκτοί) να του πετάξει ένα πρόβειο με πέτσα σε πήλινο?
Προκαλεί ο αθρωπας.
Έχουν όλα τα προϊόντα ανέβει και καθ επέκταση και το κόστος διαβίωσης και αυτός μιλάει για αύξηση φορων και ΦΠΑ.
είσαι απαράδεκτος κύριε .Και εσύ και τα λαμογια γύρω σου.

Είπατε

Είπατε κύριε πρωθυπουργέ θα κάνετε κάτι καλό στην παιδεία
Είπατε θα φορολογήσετε τις μεγάλες επιχειρήσεις όπως πρέπει.παπαρια
Είπατε θα μειώσετε τους φόρους .παπαρια
Είπατε θα σταθεροποιήσετε τις τιμές προς τα κάτω. παπαρια
Είπατε θα κοιτάξετε τον αγρότη .παπαρια
Είπατε είπατε είπατε είπατε .... παπαρια παπαρια παπαρια παπαρια

Περί ουστ ο λόγος

Εγώ δεν κάνω αντιπολίτευση στην πολιτική σας με το κείμενο μου γιατί πολύ απλά νομίζω δεν υπάρχει πολιτική χρεια στα πραττόμενα σας είσαστε κερδοσκόποι και καιροσκόποι.
Και ακόμα χειρότερα δεν φροντίζετε να περνάει καλά ο λαός που σας ψήφισε .
Γιατί αυτός ,για αυτόν τον σκοπό σας έβγαλε .
Και τα δυο κόμματα έχετε δείξει οτι πρέπει να μπουν τελείες.Όλο σκάνδαλα , όλο λαμογιες όλο λεφτά .Ουστ ρε σιχαμενοι για αυτό είσαστε εκεί που είσαστε?
Και φταίει και δω ο μαλάκας ο ελληνας .Τους ξέρεις. τους βλέπεις ,και κάνεις τουμπεκί και τους ξαναψηφίζεις επειδή λες δεν υπάρχει άλλη επιλογή.
Σύμφωνοι.Δεν υπάρχει άλλη επιλογή είναι σχεδόν όλοι για τα μπάζα .Και τι κάνεις ρε σοφέ λαέ όπως σε λένε?


Ο παπάς ο παχύς έφαγε κτήμα παχύ

Ο παπάς ο παχύς έφαγε τα κτήματα της μισής ελλαδας και κοιτάει τι θα κάνει με τα άλλα μισά.


Ξεσπω


Τα χω με όλους κύριε πρόεδρε, γιατί σε λίγο θα βγω να δουλέψω και ο εργοδότης μου θα μου δίνει 600 αφρό όπου περί το 1/3 θα μου το παίρνει η εφορία τα άλλα 2/3 θα πηγαίνουν σε υποχρεώσεις και τα τρία τα μακρύτερα θα μου μείνουν για μένα και για την προσωπική μου ζωή .Να ζήσει ο συμπαθέστατος κατά άλλα κύριος υπουργός και ο κάθε υπουργός με αυτά τα λεφτά και μετά να έρθει να μου πει για νόμιμα, ηθικά , οφ σορ και τις γνωστές παπαριες που πιπιλίζουν κάθε φορά ....



Πρόεδρος

-Ο κατηγορούμενος κρίνεται ένοχος υπό κανονικας συνθηκας , μα υπό αυτας τα συνθηκας κρίνεται αθώος λόγω βλακείας

-μα....

-τι μα ρε κωλοπαιδι τολμάς και αμφισβητείς το δικαστήριο και την εγκυρότητα του η μήπως το κράτος ?

-....(σιωπή)

-τι έχεις να πεις?

-θυμάστε τον κύριο καλουση ?

-...(σιωπή)

-εσείς τι έχετε να πείτε κ. δικαστα?

-μα....

-τι μα ρε δικαστή τολμάς και αμφισβητείς το δικαστήριο και την εγκυρότητα του η μήπως το κράτος ?




Το παραπάνω κείμενο δεν αναφέρεται σε πραγματικά γεγονότα, τα πρόσωπα είναι φανταστικά (εκ της φαντασίας μου)

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το κειμενο σου σπαει κοκκαλα φιλε μου ... γραφεις τρομερα

BUTTERFLY είπε...

Και ειναι το καλυτερο που εχεις γραψει ως σημερα!!!! Το 'χεις λεμε!

Ανώνυμος είπε...

mpravo oreo grapse kiala tetoia