ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΙΣ

Βγάλε έξω αργά αυτή την αγάπη που σε πονάει όταν ανασαίνεις Κούνησέ την λίγο μέχρι να ξυπνήσει. Πλύν’την με προσοχή, ώστε να μη μείνει ούτε η παραμικρή βρωμιά. Καθαρή κι ευωδιαστή, δίπλωσέ την τόσες φορές όσες είναι αρκετές για να αποκτήσει το μέγεθος του νυχιού του μεγάλου δάκτυλου του δεξιού ποδιού. Περίμενε μέχρι να περάσει κάποιο μυρμήγκι, να είσαι ευγενής και γενναιόδωρος και φόρτωσε σ’αυτό το βαρύ φορτίο. Θα το μεταφέρει σε μέρος ασφαλές, σε κάποια βαθιά σπηλιά. Αφού το κάνεις αυτό πηγαινε να γεμίσεις για χιλιοστή φορά την πίπα σου με καπνό μπροστά στη θάλασσα της ανατολής. Η λησμονιά θα φτάσει παράλληλα με το τέλος του καπνού και το πλησίασμα της θάλασσας σε σένα. Αν θες να ξαναβρείς αυτήν την αγάπη που τώρα ξεχνάς, φτάνει να γράψεις μια μακρόσυρτη επιστολή μιλώντας για ταξίδια άγνωστα, για λερναίες ύδρες, για ανεμόμυλους, για γραφεία και γι’ άλλα τέρατα το ίδιο τρομακτικά. Στην επιστροφή σου απ’το ξενοδοχείο θα ξαναβρείς την αγάπη σου ίδια κι όμοια όπως την έστειλες, ίσως με λίγο αστερόσκονη κι όνειρο στο εξώφυλλο.

Ήσουνα καλό ρομπότ σήμερα;
Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.

Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2008

Η Αναρμοστη Συμπεριφορα του Δουλου.

Αληθεια, ποση ωρα σου παιρνει να βρεις το σημειο G μιας φουσκωτης κουκλας;
Ειμαι πεπεισμενος οτι ειμαστε απ το χωμα οπως και οτι προερχομαστε απο τους πιθηκους.
Στερνη μου γνωση να σ'ειχα πρωτη στην ουρα για αναλυση.
Ειναι δυσκολο να καταλαβεις κατι που δεν καταλαβαινεις λεει η εκκλησια που βγαινει απο το εκ και καλω, καλως κακως το δεχεσαι κυριε - υμων- ιησου- χρηστε και μαλλον ισπανε.
Η σημερινη μου δοσολογια δεν προκειται να καταναλωθει,ετσι λοιπον μου ειπαν να ξεκινησω
το καθαρτικο.Απο αυτο ξεκινα και η καθαρση που λενε και οι θεοσεβουμενοι.Οχι μονο εξωτερικη καθαρση μα και εσωτερικη η λεγομενη και ως καθαρση στομαχου οπου μετεπειτα
μετατρεπεται σε πλυση.
Ηρθε η ωρα να πλυνω το μυαλο μου διαβαζοντας ιστορικα βιβλια, να μαθω τι εκαναν οι προγονοι που πολεμισαν για να λεω εγω αυτα που λεω και με βλεμμα βλοσυρο σχεδον καθηγητικο να με κοιτουν και να αγριευουν και απο πανω ,να μου λενε' για να λες αυτα που λες πολεμισαμε ρε; Τι θελετε να λεω απανταω .Ουτε και αυτοι ξεραν.
Τοτε αναρωτηθηκα
ειναι αυτα που μας λενε αληθινα;
ποιο το οριο της αντικειμενικοτητας
ποιο το οριο της γραφικοτητας
και τι να κανω;
Πιες το θρησκειολαγνο καταθληπτικο
εμποτισμενο με φασιζουσα κομμουνιστικη βασιλευομενη δημοκρατια
οπως παντα.
Τωρα βρηκαν να απαντησουν;

1 σχόλια:

tzonakos είπε...

Πολύ δυνατό κείμενο, με αναζητήσεις πο συχνά έχουμε σκεφτεί.
Οταν ερθει η ωρα να πολεμήσουμε εμείς, αναρωτιέμαι αν θα ξέρουμε ακριβώς γιατι. Εγω λεω θα ξέρουμε περίπου.
Μετά απο χρόνια όμως οι λόγοι δεν θα ειναι οι ίδιοι.
Χάρηκα που σε βρήκα.