ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΙΣ

Βγάλε έξω αργά αυτή την αγάπη που σε πονάει όταν ανασαίνεις Κούνησέ την λίγο μέχρι να ξυπνήσει. Πλύν’την με προσοχή, ώστε να μη μείνει ούτε η παραμικρή βρωμιά. Καθαρή κι ευωδιαστή, δίπλωσέ την τόσες φορές όσες είναι αρκετές για να αποκτήσει το μέγεθος του νυχιού του μεγάλου δάκτυλου του δεξιού ποδιού. Περίμενε μέχρι να περάσει κάποιο μυρμήγκι, να είσαι ευγενής και γενναιόδωρος και φόρτωσε σ’αυτό το βαρύ φορτίο. Θα το μεταφέρει σε μέρος ασφαλές, σε κάποια βαθιά σπηλιά. Αφού το κάνεις αυτό πηγαινε να γεμίσεις για χιλιοστή φορά την πίπα σου με καπνό μπροστά στη θάλασσα της ανατολής. Η λησμονιά θα φτάσει παράλληλα με το τέλος του καπνού και το πλησίασμα της θάλασσας σε σένα. Αν θες να ξαναβρείς αυτήν την αγάπη που τώρα ξεχνάς, φτάνει να γράψεις μια μακρόσυρτη επιστολή μιλώντας για ταξίδια άγνωστα, για λερναίες ύδρες, για ανεμόμυλους, για γραφεία και γι’ άλλα τέρατα το ίδιο τρομακτικά. Στην επιστροφή σου απ’το ξενοδοχείο θα ξαναβρείς την αγάπη σου ίδια κι όμοια όπως την έστειλες, ίσως με λίγο αστερόσκονη κι όνειρο στο εξώφυλλο.

Ήσουνα καλό ρομπότ σήμερα;
Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.

Δευτέρα 19 Μαΐου 2008

Εκτακτο Περιστατικο (Γιατι ονομαστηκε . Ιστορια)

Μετα απο προσκληση της Πεταλουδας
να περιγραψω πως και γιατι αυτο το μπλογκ και το ψευδωνυμο ονομαστηκε ως "εκτακτο περιστατικο" μου φανηκε πολυ ενδιαφερον, ετσι αποφασισα να πω την ιστορια .
Κατ αρχην το μπλογκ αυτο βγηκε στο ιντερνετ με αφορμη την ομονυμη ραδιοφωνικη εκπομπη που διατηρω . Σαν ψευδωνυμο δεν θα μπορουσε να ηταν κατι αλλο.
Πιο ενδιαφερον εχει το μικρο στορυ για το πως βγηκε το ονομα της εκπομπης.(με την καλη εννοια).Ας ξεκινησω ...
Μετα απο μια γνωριμια μου με εναν ανθρωπο του σταθμου(που του χρωσταω και ενα μεγαλο ευχαριστω) και μετα απο πολυ κουβεντα , αφου προσπαθουσε να με πεισει οτι θα ηταν ωραιο να κανω κατι τετοιο και οτι ειχα τρελες γνωσεις που πανε χαμενες τσαμπα ,πειστηκα να παω να μιλησω με τον προεδρο του σταθμου..
Στο οποιο μυαλο μου δεν ειχα καμια ιδεα τι ονομα να βαλω στην εκπομπη αφου δεν ηξερα καν αν την παρω.
Παω και ξεκιναω την παρλα με τον προεδρο και μου λεει και αυτος οτι αν θελω να παω και ολα ΟΚ αλλα με ρωταει καποια στιγμη "ολα καλα , μα ονομα εχεις βρει ? αν δεν εχεις κατι ελα παλι την αλλη βδομαδα να μου πεις"
Κολλησα , δεν ειχα σχεδιασει να πω κατι .
Και εκεινη την ωρα περναει ενα ασθενοφορο απ εξω σφυριζωντας σαν πουτανα.Ωπα το βρηκα!!! "ΕΚΤΑΚΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ θα την βαφτησω (αφου και γω δεν παω και τοσο καλα, θα κολλαει...) και για τραγουδι αρχης θα εχει το DOCTOR DOCTOR απο U.F.O."""(Αφου ειχα ψηθει σιγα μην περιμενα μια εβδομαδα) ειπα και μου απαντησε "ελα την παρασκευη, ξεκινας"
Αυτη ειναι μια πολυ μικρη περιληψη της ιστοριας του ονοματος....Παραλειποντας πραγματα πολλα που ομως δεν λεγονται...

3 σχόλια:

Equilibrium είπε...

να'μαι κι εγώ εδώ να σε ανακαλύπτω ενώ παίζεις στο νέο μου παιχνίδι!

Πολύ ενδιαφέρουσα η ιστορία πίσω από το e-βαφτηστικό σου που αποδεικνύεται ότι είναι και της εκπομπής σου ο τίτλος! Κούλ ο Πρόεδρας! χεχε

Ίσως είμαστε και "συνάδελφοι" -ανάμεσα στ άλλα που κάνω- από καλοκαίρι! Ίδομεν!

Προς το παρόν θα περνώ να σε διαβάζω! Φιλίιιι

BUTTERFLY είπε...

Καλο και πρωτοτυπο μου ακουγεται. Τελικα τα πιο αυθορμητα πραγματα στη ζωη μας βγαινουν παντα σε καλο!

Ektakto Peristatiko είπε...

Equilibrium κρατα με ενημερωμενο ιδηκα αν κανεις κατι με ροκ !

πεταλουδα δυο ειναι οι επιπτωσεις της αυθόρμητης συμπεριφορας η πας στα ταρταρα η σε κανει μαγκα , ειναι θεμα κατα ποσο ρισκαρεις μα ειναι αλλη κουβεντα ....